Aktualności
Informacja o dofinansowaniu z WFOŚiGW – 2020r.
Gmina Solec nad Wisłą zakończyła realizację zadania „ Odbiór i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Solec nad Wisłą w 2020 roku„ na które otrzymała dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 16 834,80 zł. Koszt całkowity projektu wyniósł 16 834,80 zł. Przedmiotowy projekt realizowany był w okresie od 02.07.2020r. do 30.09.2020r.
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy poprzez stopniową eliminację obejmowało pakowanie, odbiór wraz załadunkiem płyt azbestowo-cementowych, transporcie w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska z miejsca załadunku do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwieniu na składowisku odpadów niebezpiecznych w łącznej ilości 60 Mg. Zadanie było realizowane na 28 nieruchomościach
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy poprzez stopniową eliminację obejmowało pakowanie, odbiór wraz załadunkiem płyt azbestowo-cementowych, transporcie w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska z miejsca załadunku do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwieniu na składowisku odpadów niebezpiecznych w łącznej ilości 64,58 Mg. Zadanie było realizowane na 24 nieruchomościach.
Informacja o dofinansowaniu z WFOŚiGW – 2019r.
Gmina Solec nad Wisłą zakończyła realizację zadania „ Odbiór i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Solec nad Wisłą w 2019 roku – etap II”, na które otrzymała dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 22 247,19 zł. Koszt całkowity projektu wyniósł 22 247,19 zł. Przedmiotowy projekt realizowany był w okresie od 01.11.2019r. do 29.11.2019r.
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy poprzez stopniową eliminację obejmowało pakowanie, odbiór wraz załadunkiem płyt azbestowo-cementowych, transporcie w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska z miejsca załadunku do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwieniu na składowisku odpadów niebezpiecznych w łącznej ilości 82,43 Mg. Zadanie było realizowane na 39 nieruchomościach.